مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 12:452020-11-08بين الملل

علیرغم اختلافاتی که با حزب الله داریم، ندیده ایم که ایران ما را تحریم کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جبران باسیل وزیر خارجه پیشین لبنان و رییس جریان آزاد ملی (التیار الوطنی الحر) امروز (یکشنبه) درباره تحریم های اعمال شده آمریکا علیه خودش اظهارنظر کرد.

- رییس جریان آزاد ملی لبنان امروز در سخنانی مفصل دلایل تحریم شدنش از طرف آمریکا را تشریح کرد و گفت، حاضر به قبول درخواست واشنگتن برای قطع ارتباط با حزب الله نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جبران باسیل وزیر خارجه پیشین لبنان و رییس جریان آزاد ملی (التیار الوطنی الحر) امروز (یکشنبه) درباره تحریم های اعمال شده آمریکا علیه خودش اظهارنظر کرد.

بر اساس گزارش شبکه المیادین ، باسیل توافق میان حزب الله و جریان آزاد ملی را از مهم ترین عوامل پیروزی در جنگ ژوییه 2006 خواند و افزود: تروریستی خواندن حزب الله توسط مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا و رها کردن حزب الله را رد کردم، زیرا منجر به فتنه می‎شد.

وی ضمن اعلام اینکه آمریکایی های برای فتنه انگیری در لبنان تلاش می کنند، افزود: هشدار هایی درباره لغو مصونیت دیپلماتیک و نیز تحریم و تشویق دریافت کردم تا شروطشان را بر من تحمیل کنند.

باسیل ادامه داد، به طرف های مربوطه گفتم که کشور تحمیل سیاست های دیکته شده را ندارد و ممکن است فروبپاشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرغم اختلافاتی که با حزب الله داریم، ندیده ایم که ایران ما را تحریم کند

علیرغم اختلافاتی که با حزب الله داریم، ندیده ایم که ایران ما را تحریم کند