مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 13:052020-11-08سياسي

بازدید نایب رییس مجلس از پالایشگاه بندرعباس


نائب رییس مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از نمایندگان ملت در مجلس با حضور در پالایشگاه نفت بندرعباس از بخشهای مختلف این پالایشگاه بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از جمله محمد آشوری و احمد مرادی از واحدهای جدید افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت پالایشگاه بندرعباس که موجب ارتقای کیفیت بنزین و نفت گاز  تولیدی بر اساس استاندارهای روز دنیا شد، بازدید کردند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی هدف از این بازدید را بررسی اقدامات صورت گرفته در توسعه زیر ساختها، دانش فنی و حجم سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز عنوان کرد.

قاضی زاده هاشمی افزود: با توجه به حجم پروژه های وزارت نفت در هرمزگان تلاش می شود پشتیبانی های لازم از سوی مجلس شورای اسلامی در قالب حمایتهای ارزی و تسریع در تصویب قوانین لازم نیز صورت گیرد.

وی بیان داشت: باید با توسعه زیرساختهای پالایشگاهی در راستای ایجاد ارزش افزوده برای محصولات به ویژه محصولاتی که بصورت خام یا نیمه خام صادر میشود، حرکت کرد.

در ادامه این بازدید نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در نشستی با نمایندگان خانه ملت گزارشی از آخرین اقدامات این شرکت در راستای توسعه پالایشگاه به ویژه طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نایب رییس مجلس از پالایشگاه بندرعباس

بازدید نایب رییس مجلس از پالایشگاه بندرعباس