مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 13:152020-11-08اقتصادي

تاکید معاونت تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت به خرید از شرکت های معتبر


همواره خرید تجهیزات پزشکی و از طرفی عدم اقدام به خرید از فروشندگان غیرمجاز تجهیزات پزشکی، نکنه ای مهم برای وزارت بهداشت بوده است و در این راستا در ادوار گذشته طرح های مختلفی جهت سازماندهی فروشندگاه تجهیزات پزشکی ارائه داده است.

- همواره خرید تجهیزات پزشکی و از طرفی عدم اقدام به خرید از فروشندگان غیرمجاز تجهیزات پزشکی، نکنه ای مهم برای وزارت بهداشت بوده است و در این راستا در ادوار گذشته طرح های مختلفی جهت سازماندهی فروشندگاه تجهیزات پزشکی ارائه داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام افرا طب، یکی از آن ها لزوم ثبت نام، تایید صلاحیت و معرفی مسئول فنی برای شرکت ها و فروشندگان تجهیزات پزشکی در سامانه اداره کل تجهیزات پزشکی بوده است.

پس یکی از راه های تشخیص اعتبار شرکت تجهیزات پزشکی یا فروشندگان تجهیزات پزشکی مراجعه به سامانه imed می باشد.

پس از شیوع ویروس کرونا و ایجاد پاندمیک در جهان، مراجع مربوطه در ایران کمی سخت گیری خود را درخصوص عرضه تجهیزات پزشکی کاهش دادند و این باعث شد تا بسیاری از افراد که قبلا کسب و کار دیگری داشتند وارد کسب و کار تجهیزات پزشکی گردند.

این امر موجب تولید بسیاری از محصولات بی کیفیت مثل انواع ماسک و عرضه تجهیزات پزشکی تخصصی تری مانند دستگاه اکسیژن ساز، تب سنج ها، انواع پالس اکسیمتر، ماسک سی پپ و کال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاونت تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت به خرید از شرکت های معتبر

تاکید معاونت تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت به خرید از شرکت های معتبر