مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 14:202020-11-08سياسي

لزوم افزایش نظارتها به منظور جلوگیری از بروز آنلفوآنزای پرندگان در چالدران


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار چالدران گفت: نظارتها به منظور پیشگیری از بروز آنفلوآنزای پرندگان با دقت هر چه تمام تر انجام شود.

- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار چالدران تاکید کرد لزوم افزایش نظارتها به منظور جلوگیری از بروز آنلفوآنزای پرندگان در چالدران ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار چالدران گفت: نظارتها به منظور پیشگیری از بروز آنفلوآنزای پرندگان با دقت هر چه تمام تر انجام شود.

فراهانی امروز 18 آبان ماه در جلسه هماهنگی پیشگیری از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان که در محل سالن جلسات فرمانداری ترتیب یافت با اشاره به اینکه چالدران دارای 6 تالاب فصلی و دایمی به وسعت بیش از 1000 هکتار است، افزود: تالابهای ناور، پیر احمد به دلیل واقع شدن در منطقه صفر مرزی و مسیر کوچ پرندگان در این خصوص باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار چالدران گفت: 100 هزار قطعه مرغ صنعتی در مرغداری ها و 50 هزار قطعه مرغ بومی در روستاها نیز باید با حداکثر دقت و توان مورد مراقبت قرار گیرند تا از بروز آسیب مالی به شهروندان تولیدکننده پیشگیری شود.

وی با بیان اینکه تمامی ادارات عضو کار گروه پیشگیری از شیوع آنفولانزا موظف هستند در امر پیشگیری و مقابله با این بیماری شبکه دامپزشکی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش نظارتها به منظور جلوگیری از بروز آنلفوآنزای پرندگان در چالدران

لزوم افزایش نظارتها به منظور جلوگیری از بروز آنلفوآنزای پرندگان در چالدران