مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 14:352020-11-08سياسي

تغییر نام خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی غیر معقول و غیرمنطقی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسئول گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی استان مرکزی در نامه ای به اعضای شورای اسلامی این شهرستان، - مسئول گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی استان مرکزی در نامه ای به اعضای شورای اسلامی این شهرستان، مصوبه تغییر نام خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی به نام مرحوم شجریان را غیرقابل قبول دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسئول گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی استان مرکزی در نامه ای به اعضای شورای اسلامی این شهرستان، مصوبه تغییر نام خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی به نام مرحوم شجریان را غیرقابل قبول دانست.

در این نامه آمده است: مصوبه اخیر شورای شهر مبنی بر جایگزین کردن خیابان مجاهد فقید سیدجمال الدین اسدآبادی به نام مرحوم شجریان اقدام بهت برانگیزی بود که در جایگاه عقل و خرد هیچ توجیهی برای آن قابل قبول نیست و آن چه از آن برداشت می شود این است که ظاهراً برخی اعضای شورای شهر رسالتی مهم تر از حاشیه سازی و انحراف اذهان عمومی از طریق اقدامات سیاسی برای خود نمی بینند.

حذف نام سیدجمال الدین اسدآبادی که نمادی از استکبارستیزی و مبارزه با استبداد و نفوذ استعمارغربی است و جایگزین نمودن نام شجریان که دیدگاه های نه چندان منطبقی با دغدغه ها و آرمان های مردم و انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نام خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی غیر معقول و غیرمنطقی است

تغییر نام خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی غیر معقول و غیرمنطقی است