مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 16:352020-11-08ورزشي

آینده جودو ایران به رأی دادگاه ورزش بستگی دارد


رییس هیات جودو خراسان شمالی با اشاره به انتظار جامعه جودو به صدور رأی دادگاه بین المللی ورزش گفت: آینده جودو ایران به این رأی بستگی دارد.

- کوروش خسرویار در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آخرین وضعیت جودو ایران در سطح بین المللی اظهار کرد: پس از اعلام عدم تفاهم میان فدراسیون جودو ایران و فدراسیون جهانی جودو در مناقشه اخیر، دادگاه بین المللی ورزش CAS در این موضوع باید اعلام نظر کند و تا وضعیت محرومیت فدراسیون جودو در جهان مشخص شود.

وی افزود: پس از اعلام نظر دادگاه ورزش و ارجاع پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو میزان محرومیت های از سوی فدراسیون جهانی علیه فدراسیون ایران اعلام می شود که پی آن حتی ممکن است تا صدور گواهینامه کمربند و برگزاری دوره های مربی گری و داوری نیز شامل تنبیه ایران باشد.

رییس هیات جودو خراسان شمالی همچنین از تدبیر برای استفاده از ورزشکاران رشته جودو در رشته های دیگر ورزشی خبر داد و گفت: تلاش داریم تا رشته های موازی با جودو همچون کوراش، جوجیتسو و سامبو که نزدیک به این رشته ورزشی هستند را فعال کنیم و جودوکاران در این رشته ها فعالیت کنند.

وی وضعیت حضور جودو ایران در المپیک 2021 را وابسته به اعلام نظر دادگاه ورزش دانست و خاطرنشان کرد: اگر محرومیت ایران به شکل کنونی وضع شود قطعاً هیچ ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده جودو ایران به رأی دادگاه ورزش بستگی دارد

آینده جودو ایران به رأی دادگاه ورزش بستگی دارد