مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 17:002020-11-08فرهنگي

حاشیه ای بر اسکار خورشید ی


امسال معرفی فیلم ایرانی به اسکار برخلاف سال های گذشته که ابتدا فهرست ده تایی فیلم ها منتشر می شد و کم کم به فهرست سه تایی می رسید و در نهایت یک فیلم معرفی می شد، - امسال معرفی فیلم ایرانی به اسکار برخلاف سال های گذشته که ابتدا فهرست ده تایی فیلم ها منتشر می شد و کم کم به فهرست سه تایی می رسید و در نهایت یک فیلم معرفی می شد، نکشید و فارابی تمامی اطلاعات و در نهایت انتخاب فیلم اصلی را در یک خبر منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر ساله معرفی فیلم ایرانی به اسکار برای مخاطبان و اهالی سینما در عین حال که جذاب بوده، بی حاشیه هم نبوده است، امسال که به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام مناسبات جهانی تغییر کرد و اسکار نیز تاریخ برگزاری اش را جا به جا کرد، سرانجام در فرصت کمتر یک ماه باقی مانده، فیلم گذاشت به برخی حضورهای جهانی فیلمش اشاره کرد و این فیلم را گزینه مناسب برای معرفی به اسکار دانست.

اما بعد از معرفی فیلم برخی ها از نبود نام فیلم دشت خاموش احمد بهرامی و جنایت بی دقت شهرام مکری در این فهرست به دلیل عدم اکران عمومی و ممیزی نوشتند.

با توجه به اینکه سینماها به دلیل شیوع کرونا در تهران تعطیل بود، برخی از صاحبان فیلم که پروانه نمایش داشتند به دلیل مقررات اکران عمومی برای اسکار، فیلم های شان را فقط برای یک هفته در یک شهرستان اکران کردند؛ از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه ای بر اسکار خورشید ی

حاشیه ای بر اسکار خورشید ی