مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 17:552020-11-08سياسي

معدن مس کرور عنبرآباد وارد فاز اجرایی شد


نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: معدن مس کرور وارد فاز اجرایی شده و 2مناقصه برای انتخاب پیمانکار و سرمایه گذار مربوط به مجموعه معدنی و صنایع مس کرور عنبرآباد توسط شرکت ملی مس ایران منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان،  ذبیح الله اعظمی، در حاشیه بازدید از معدن مس کرور اظهار داشت: امروز به همراه مسؤولان جهت بررسی روند کار اکتشافات از معدن مس کرور بازدید داشتیم، می توان گفت میزان مس در این معدن بسیار عالی است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس تصریح کرد: از نظر ارزیابی اقتصادی این معدن قابل قبول است و کارهای بعدی در حال انجام است و میزان ذخیره این معدن پس از کار کارشناسی به صورت دقیق اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: خبر خوب اینکه معدن مس کرور وارد فاز اجرایی شده و 2مناقصه برای انتخاب پیمانکار و سرمایه گذار مربوط به مجموعه معدنی و صنایع مس کرور عنبرآباد توسط شرکت ملی مس ایران منتشر شده است.

اعظمی بیان داشت: یکی از این مناقصه ها جهت تعیین پیمانکار استخراج و دیگری جهت جذب سرمایه گذاری برای راه اندازی کارخانه فرآوری مربوط به این معدن است که می تواند اشتغال خوبی برای جوانان عنبرآباد، جیرفت و جنوب استان ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن مس کرور عنبرآباد وارد فاز اجرایی شد

معدن مس کرور عنبرآباد وارد فاز اجرایی شد