مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 18:352020-11-08اقتصادي

بهره برداری از یک واحد گلخانه مکانیزه در راوند کاشان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از به بهره برداری رسیدن یک واحد گلخانه مکانیزه تولید صیفی جات در منطقه راوند خبر داد.

  - ایسنا/اصفهان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از به بهره برداری رسیدن یک واحد گلخانه مکانیزه تولید صیفی جات در منطقه راوند خبر داد.

  مسعود خاندایی، امروز(یکشنبه_18 آبان) در حاشیه بازدید از این مجموعه گلخانه، اظهار کرد: گلخانه مکانیزه تولید صیفی جات با اعتباری بالغ بر 8 میلیاردو پانصد هزار ریال از طریق سامانه کارا در قالب طرح های اشتغال زایی و با حمایت فرمانداری کاشان تکمیل و در سال 1399 به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: تامین گاز، سوخت گازوییل و همچنین افزایش سهمیه آب برای کشت و کار از جمله موانع پیش روی این مجموعه بود که با پیگیری و رفع مشکلات، اکنون این گلخانه در حال تولید گوجه فرنگی با کیفیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان، تصریح کرد: توجه به شرایط کویری دشت کاشان، تولید محصولات کشاورزی کم آب بر و با کیفیت مطلوب در سطح شهرستان به صورت مکانیزه و پیشرفته می تواند در تنظیم بازار و رفع نیازهای مردم موثر باشد.

خاندایی در خصوص اهمیت طرح های اشتغال زایی گفت: از سیاست های مستمر دولت برای اشتغال جوانان و قشر تحصیل کرده، حمایت از ایجاد کارگاه های تولیدی متو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از یک واحد گلخانه مکانیزه در راوند کاشان

بهره برداری از یک واحد گلخانه مکانیزه در راوند کاشان