مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 19:102020-11-08سياسي

اجرای مسیر ساحلی کنگان - دیر تسریع شود/افتتاح فاز نخست تا دهه فجر


نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: روند اجرای پروژه راه ارتباطی ساحلی بین کنگان و دیر تسریع شود تا در دهه فجر شاهد افتتاح فاز نخست آن باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام موسی احمدی عصر یکشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان کنگان اظهار داشت: در جنوب استان بوشهر شاهد اجرای پروژه های متعددی در حوزه راه و شهرسازی هستیم که وضعیت پیشرفت آنها مطلوب است.

وی با اشاره به بررسی مشکلات پیمانکاران پروژه های عمرانی خاطرنشان کرد: به زودی نشست هایی در سطح استان و کشور برای مطالبات و مشکلات مالی پیمانکاران مربوطه انجام خواهد شد.

احمدی اضافه کرد: با وجود طولانی شدن اجرای پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهر بنک، خوشبختانه با تزریق بودجه و اعتباری که فرماندار کنگان در کمیته برنامه ریزی گذاشت پروژه مجدداً مدتی است فعال شده که امیدواریم سرعت کار هم بالاتر برود.

وی گفت: با پیگیری های انجام شده در سطح کشور و استان و شهرستان و همت مسئولان محلی و استانی پیش بینی می شود فاز نخست پروژه مهم جاده وفاق به طول قریب 4 کیلومتر و 800 متر در شهرستان کنگان در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

وی جاده وفاق را یکی از آمال و آرزوهای مردم شهرستان های کنگان و دیر عنوان کرد و افزود: جاده وفاق علاوه بر ایجاد راه ارتباطی ساحلی بین کنگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مسیر ساحلی کنگان - دیر تسریع شود/افتتاح فاز نخست تا دهه فجر

اجرای مسیر ساحلی کنگان - دیر تسریع شود/افتتاح فاز نخست تا دهه فجر