مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 20:502020-11-08ورزشي

هدف ما قهرمانی است / حمایت مسوولان قم انگیزه زیادی می دهد


شیمیدر در این شرایط اقتصادی با حضور در بسکتبال ایران و حمایت از این رشته کار بسیار بزرگی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مصطفی هاشمی در آیین رونمایی از پیراهن این تیم که با حضور هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: آمدن بخش خصوصی با این اوضاع اقتصادی به ورزش واقعا سخت و بسیار کار بزرگی است و از این بابت از مدیریت شیمیدر قدردانی می کنیم.

وی در ادامه به حمایت مسوولان قم از تیم شیمیدر اشاره و عنوان کرد: از اینکه رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بدون تشریفات و شخصا در تمرینات تیم حضور یافت واقعا شگفت زده شدم زیرا در سال های زیاد مربیگری ندیده بودم که مدیر کل یک استان اینگونه علاقمند و حامی تیم شهر خود باشد.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم در ادامه به حمایت های هیات بسکتبال قم اشاره و عنوان کرد: از مرتضی سخایی رییس هیات بسکتبال قم که هماهنگی بسیار خوبی با شیمیدر دارم هم تشکر می کنم، همچنین از جامعه اداری‏، سیاسی و دیگر مسوولان قم که مطمئنا حمایت های آنها انگیزه زیادی به تیم می دهد.

وی اضافه کرد: یک بخش از موفقیت در مسابقات در داخل زمین رقم می خورد و بخش دیگر در خارج از زمین که همان حمایت مسوولان از تیم است و در قم این وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ما قهرمانی است / حمایت مسوولان قم انگیزه زیادی می دهد

هدف ما قهرمانی است / حمایت مسوولان قم انگیزه زیادی می دهد