مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 21:552020-11-08سياسي

سردار جلالی: با متخلفان رعایت الزامات پدافند غیرعامل برخورد قضایی می شود


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تا پیش از این رویکرد سازمان پدافند غیرعامل کشور، تبیینی و تشویقی بود اما تصمیم گرفته ایم در صورتی که عدم رعایت الزامات پدافند غیرعامل در زیرساختی منجر به خسارت شود، - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تا پیش از این رویکرد سازمان پدافند غیرعامل کشور، تبیینی و تشویقی بود اما تصمیم گرفته ایم در صورتی که عدم رعایت الزامات پدافند غیرعامل در زیرساختی منجر به خسارت شود، این موارد را به دستگاه قضا معرفی کنیم تا برخورد قضایی لازم صورت پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی با حضور در برنامه تلویزیونی صداوسیمای خراسان، با بیان این که یکی از مهمترین اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه و فضای شهری است، تصریح کرد: با توجه به این موضوع با کمک دانشگاه ها، اقدام به تدوین سند پدافند شهری کردیم.

این سند تلاش می کند امنیت، ایمنی و دفاع در توسعه شهری و هوشمندی را با یکدیگر ترکیب کرده و در قالب یک دستورالعمل ارائه کند، به شکلی که به یک توسعه امنیت افزا در شهرها، منجر شود.

وی اظهار کرد: در طرح پدافند شهری ما برای اداره شهرها در شرایط بحران، یک فرماندهی واحد (فرماندار یا شهردار) در نظر گرفته ایم تا از جزیره ای عمل کردن دستگاه ها جلوگیری شود و همه اقدامات تحت نظر یک فرمانده واحد انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: با متخلفان رعایت الزامات پدافند غیرعامل برخورد قضایی می شود

سردار جلالی: با متخلفان رعایت الزامات پدافند غیرعامل برخورد قضایی می شود