مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 03:552020-11-09اقتصادي

عدم تهویه مناسب و تجمع در مطب های مشکل اصلی مجتمع های پزشکی بجنورد


مدیرکل بازرسی استانداری خراسان شمالی با اشاره به بازدید از مجتمع های پزشکان در سطح شهر بجنورد گفت: عدم تهویه مناسب و تجمع مراجعین در سالن انتظار مطب ها مشکل اصلی در عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است.

- مهدی کرامتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اجرای بازدیدها و بازرسی های مستمر از محل های عمومی برای نظارت بر نحوه اجرای دستورالعمل های بهداشتی اظهار کرد: درحالی که اجرای بسیاری از بازرسی ها و بازدیدهای مستمر وظیفه مسئولان شهرستانی است، اما برای همراهی و افزایش دقت نظر در این برنامه ها، بازرسی استانداری نیز به این موضوع وارد می شود تا وضعیت رعایت پروتکل ها را به صورت میدانی بازدید کند.

وی از بازدید و بازرسی تعدادی از مراکز ارائه خدمات پزشکان در بجنورد طی شب گذشته خبر داد و گفت: مجتمع های پزشکی به دلیل ارائه خدمات فراوان به بیماران همواره محل تردد بسیاری از افراد هستند که باید در مدیریت حضور این افراد در مجتمع های پزشکی مدیریت لازم انجام شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی این بازدید را سرزده عنوان کرد و افزود: به دلیل نیازمندی مردم به دریافت خدماتی از چنین محل هایی، از مسئولان این مراکز خواسته شد تا مواردی همچون ایجاد تهویه مناسب و ارائه مواد ضدعفونی کننده را در مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تهویه مناسب و تجمع در مطب های مشکل اصلی مجتمع های پزشکی بجنورد

عدم تهویه مناسب و تجمع در مطب های مشکل اصلی مجتمع های پزشکی بجنورد