مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 04:502020-11-09حوادث

جریمه 131 راننده متخلف در طرح کنترل تردد استان بوشهر


در اجرای طرح محدودیت تردد استانی با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، 131 راننده متخلف در این استان جریمه 500 هزار تومانی شدند.

- ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح محدودیت تردد استانی با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، 131 راننده متخلف در این استان جریمه 500 هزار تومانی شدند.

سردار خلیل واعظی با اشاره به اجرایطرح محدودیت تردد در هفته گذشته، اظهار کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به استان با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از ظهر دوشنبه 12 آبان ماه تا ساعت 24 روز جمعه 16 آبان ماه در ورودی و خروجی های استان و شهر بوشهر اجرایی شد.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح مسیرهای اصلی ورودی و خروجی شناسایی گردید و اجازه ورود هیچ خودرو غیر بومی به استان داده نشد.

فرمانده انتظامی بوشهر با بیان اینکه نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از مدارک شناسایی و پلاک خودرو بوده است، افزود: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی 131 راننده متخلف در استان جریمه 500 هزار تومانی شده و 1084 خودرو نیز مجبور به بازگشت شدند.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح تلاش شد تا با حذف ترددهای غیر ضروری به فاصله گذاری اجتماعی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 131 راننده متخلف در طرح کنترل تردد استان بوشهر

جریمه 131 راننده متخلف در طرح کنترل تردد استان بوشهر