مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 05:102020-11-09اجتماعي

توقیف 72 تور گردشگری در گیلان


معاون گردشگری استان گیلان از توقیف 72 تور غیرمجاز گردشگری طی ماه های گذشته خبر داد و گفت: فضای مجازی بستری برای تبلیغ تورهای غیرمجاز شده است که با رصدهای صورت گرفته شاهد کاهش 80 درصدی تورهای غیرمجاز در گیلان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا اجازه برگزاری تورهای گروهی داده نمی‌شود به همین دلیل تورهای گروهی غیرمجاز فعال شده‌ و با بسترسازی برای معرفی و تبلیغات خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، برای خود مشتری دست و پا می‌کنند.

هرچند در بیشتر استان‌های کشور مدیران کل میراث و گردشگری از ارائه اطلاعات تورهای غیرمجاز گردشگری که توسط نیروی انتظامی و اماکن توقیف یا شناسایی شده‌اند، سر باز می‌زنند و این امر را از حوزه وظایف خود خارج کرده‌اند اما استان گیلان به عنوان پایلوت سعی دارد با برقراری ارتباط چندسویه با سایر ارگان‌ها و نهادهایی که به نوعی در حوزه گردشگری دخیل هستند، تا حدودی برگزاری تورهای غیرمجاز گردشگری را ساماندهی و کنترل کند.

حمیدرضا آذرپور (معاون گردشگری استان گیلان) با اشاره به آنکه ساماندهی و توقیف تورهای غیرمجاز در حوزه گردشگری در استان گیلان را از نوروز سال جاری آغاز کرده‌ایم به ایلنا گفت: از زمان آغاز این طرح تاکنون رصد و توقیف تورهای غیرمجاز گردشگری را متو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 72 تور گردشگری در گیلان

توقیف 72 تور گردشگری در گیلان