مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 05:352020-11-09بين الملل

هنرپیشه هالیوودی کاخ سفید/ بازیگر پیام بازرگانی به چه روزی افتاد؟


9 نوامبر سال 2016 میلادی معلوم شد «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شده است؛ مردی که تا آن موقع همه جا بود و حالا قرار بود در کاخ سفید هم باشد! - همین دیروز گروه تاریخ خبرگزاری فارس ـ امین رحیمی: دونالد جان ترامپ تاجر و مدیرعامل یک شرکت خوشه ای خانوادگی است که از مادربزرگش به ارث برده و در حوزه های سرمایه گذاری، دلالی، فروش، بازاریابی و مدیریت املاک یکی از شرکت های بزرگ جهان محسوب می شود.

فقط همین نیست؛ در حوزه اقتصاد هرجا بروی ترامپ آنجاست.

سازمان ترامپ مالک یا مدیر تعداد زیادی برج اداری و مسکونی، شرکت تجاری، هتل، استراحتگاه، مجتمع رفاهی و تفریحی، کازینو و زمین های گلف است و در مجموع، حدود 500 کسب و کار کوچک و بزرگ را اداره می کند.

این طوری است که ترامپ با ثروت بیش از 3 میلیارد دلاری شده است ثروتمندترین رییس جمهور تاریخ آمریکا و یکی از 800 فرد ثروتمند جهان.

باز هم فقط همین نیست؛ ترامپ بیش از این ها جلوی چشم است.

از سال 1985 در تعداد زیادی فیلم و سریال و حتی تبلیغات تجاری حضور داشته تا بیش تر جلوی چشم باشد؛ هالیوودی بازی در حد اعلاء! ترامپ سریال بازی می کند همه نقش های ترامپ هنرپیشه! ترامپ از قبل در ناخودآگاه و خودآگاه آمریکایی ها بود؛ روزی که برای رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جلوی دوربین رفت، همه او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرپیشه هالیوودی کاخ سفید/ بازیگر پیام بازرگانی به چه روزی افتاد؟

هنرپیشه هالیوودی کاخ سفید/ بازیگر پیام بازرگانی به چه روزی افتاد؟