مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 06:252020-11-09اقتصادي

استمرار و نظارت روزانه بازرسی ها بر بازار کهگیلویه و بویراحمد


معاونت بازرسی ونظارت سازمان صنعت ،معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد از استمرار بازرسی ها و رصد روزانه بازار استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، روح الله باقری در حاشیه گشت مشترکی که از بازار شهرستان های مارگون و بخش لوداب برگزار شد گفت :در راستای نظارت و پایش بازار و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کلیه شهرستان ها و بخش های استان را رصد خواهیم کرد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت بیان کرد: طی گشت های مشترک برنامه ریزی شده این بازرسی ها انجام خواهد گرفت که در همین راستا تیم های نظارتی ویژه ای از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همراهی نمایندگان فرمانداری، تعزیرات حکومتی استان، بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، بخشداری و صدا و سیما از بازار شهرهای لوداب و مارگون بازدید و بازرسی به عمل آوردند.

وی افزود :در این بازرسی ها بالغ بر53 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که برای 17 واحد صنفی متخلف تشکیل پرونده وبه تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید و  5 واحد صنفی متخلف دیگر نیز که تخلفات عمده داشتند وپروتکلهای بهداشتی را رعایت نکرده بودند پلمب شدند و به بقیه واحد صنفی تذکرات جدی و لازم جهت رعایت قوانین نظام صنفی ورعایت کامل پروتکل های بهداشتی داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار و نظارت روزانه بازرسی ها بر بازار کهگیلویه و بویراحمد

استمرار و نظارت روزانه بازرسی ها بر بازار کهگیلویه و بویراحمد