مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 06:252020-11-09اقتصادي

از دستفروشی تا کارآفرینی/ایجاد اشتغال پایدار برای 24 جوان جویای کار+ تصاویر


12 سال مشغول دست فروشی بود، چندین سال هم بین چین و دبی فعالیت داشت تا اینکه با راه اندازی یک واحد تولیدی پوشاک برای 24 نفر هم شغل ایجاد کرده است.

- خبرگزاری فارس کردستان/شیرین مرادی، به دنبال سوژه ای از جنس تولید مسیر سنندج به شهر صاحب از توابع شهرستان سقز را در پیش می گیریم.

صاحب از شهرهای جدید استان کردستان در 15 کیلومتری مسیر سقز ـ سنندج است، شهری که براساس آخرین سرشماری مرکز آمار حدود 4 هزار نفر جمعیت دارد.

اگر قرار باشد تولیدکننده باشی، نیازی به موقعیت مکانی خاص نداری، مکان فعالیت می تواند یک کارخانه بزرگ و مجهز در پایتخت کشور باشد یا واحدی تولیدی در یکی از شهرهای مرزی کردستان.

عشق و علاقه به تولید، کار و اشتغال که در انسان به جوشش در آید، آنگاه می توان زمین و زمان را برای همیاری، توانستن و موفق شدن به صف کرد و از دست فروشی به تولیدکنندگی رسید.

در کارگاه تولیدی آقای رحمان آلتونی در شهرک صنعتی صاحب همه مشغول کارند، چرخ باید بچرخد تا چرخ زندگی شان بچرخد چرخ زندگی 28 خانواری که امروز در این کارگاه تولیدی مشغول به کار هستند.

این کارآفرین کردستانی می گوید: سال 82 فعالیت در بازار را با دست فروشی آغاز کردم، آن روزها قیمت اجناس در مریوان به خاطر ورود کالا از مرز پایین بود، جنس را از مریوان می خریدم و در شهر سقز می فروختم، البته در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستفروشی تا کارآفرینی/ایجاد اشتغال پایدار برای 24 جوان جویای کار+ تصاویر

از دستفروشی تا کارآفرینی/ایجاد اشتغال پایدار برای 24 جوان جویای کار+ تصاویر