مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 06:302020-11-09ورزشي

شب به خیر و خدا نگهدار!


عجیب نبود که شنبه شب و پس از اعلام نتایج انتخابات 2020 آمریکا، بسیاری از ورزشکاران سرشناس آمریکایی از شکست ترامپ ابراز خوشحالی کردند.

مگان راپینو و الکس مورگان، - عجیب نبود که شنبه شب و پس از اعلام نتایج انتخابات 2020 آمریکا، بسیاری از ورزشکاران سرشناس آمریکایی از شکست ترامپ ابراز خوشحالی کردند.

مگان راپینو و الکس مورگان، ستارگان تیم فوتبال زنان ایالات متحده و البته لبرون جیمز، فوق ستاره بسکتبال آمریکا از جمله کسانی بودند که بلافاصله از شکست ترامپ ابراز شادمانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در تمام طول چهار سال گذشته، خلق وخو، منش ها و سیاست های دونالد ترامپ با انتقادات وسیعی در داخل آمریکا مواجه بوده و البته بخشی از منتقدان جدی رییس جمهوری ایالات متحده را ستاره های سرشناس ورزش این کشور تشکیل می داده اند.

بدنه این جامعه در آمریکا به ندرت با ترامپ همراه و همسو بود و این مساله مخصوصا در ماجرای مرگ جورج فلوید، شهروند سیاهپوست به وضوح روشن شد.

در این قبیل بزنگاه ها، میادین ورزش تبدیل به محلی برای بروز سریع ترین واکنش ها می شوند.

شاید هنرمندان مثلا برای ساخت یک فیلم سینمایی در مورد چنین سوژه هایی به مدت ها زمان نیاز داشته باشند اما شرایط در ورزش فرق دارد و تنها کافی است پیش از آغاز یک مسابقه مهم، بازیکنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب به خیر و خدا نگهدار!

شب به خیر و خدا نگهدار!