مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-09ورزشي

با این ورزش بدنی انعطاف پذیر داشته باشید


رییس کمیته بادی بالانس هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه گفت: بادی بالانس رشته ای ترکیبی از سه ورزش است که می تواند به افزایش قابل توجه انعطاف پذیری بدن کمک کند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته بادی بالانس هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه گفت: بادی بالانس رشته ای ترکیبی از سه ورزش است که می تواند به افزایش قابل توجه انعطاف پذیری بدن کمک کند.

نوشین داردرفشی در گفت و گو با ایسنا، بادی بالانس را ترکیبی از حرکات ورزش های تایچی، یوگا و پیلاتس معرفی کرد و افزود: بادی بالانس ورزشی کششی، قدرتی، استقامتی و کاملا مهندسی شده است که می تواند انعطاف پذیری بدن فرد را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

وی تصریح کرد: تمرینات این ورزش طوری طراحی و مهندسی شده که تمام ابعاد جسمی فرد از عضلات ریز گرفته تا درشت را تحت تاثیر قرار می دهد و همین باعث می شود تا فرد بدنی قوی و توانمند داشته باشد.

رییس کمیته بادی بالانس کرمانشاه اضافه کرد: اجرای حرکات این ورزش کاملا آرام و ملایم و با تمرکز است و شروع آن هم با تمرینات تاچی خوهد بود تا ذهن و بدن فرد را آماده ورزش کند.

وی اظهار کرد: از آنجایی که بادی بالانس ترکیبی از بهترین حرکات سه رشته تای چی، یوگا و پیلاتس است، برای همین فواید این سه رشته را هم در دل خود دارد که از جمله آنها می توان به افزایش انعطاف پذیری ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این ورزش بدنی انعطاف پذیر داشته باشید

با این ورزش بدنی انعطاف پذیر داشته باشید