مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 07:102020-11-09حوادث

اجرای طرح ضربتی پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش در زنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح ضربتی برخورد و دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح در مرکز استان طی چند روز گذشته 20 نفر از اراذل و اوباش و افرادی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند دستگیر و به جرائم خود اعتراف کردند.

- ایرج خانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص فعالیت های مجرمانه تعدادی افراد شرور و اراذل و اوباش در سطح شهرستان زنجان، طرح برخورد با این افراد در سطح استان اجرا و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.

 وی با اشاره به هماهنگی های لازم با مقامات قضایی برای دستگیری متهمان و اجرای طرح ضربتی پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش بر اساس تحقیقات صورت گرفته، افزود: با اجرای طرح طی چند روز گذشته در سطح شهرستان زنجان 20 نفر از اراذل و اوباش شناسایی شده و دستگیر شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه متهمان دارای سوابق کیفری در زمینه اخلال در نظم و امنیت عمومی، ضرب و شتم مردم و دیگر جرائم بودند، گفت متهمان دستگیر شده در بازجویی های انجام شده به جرائم خود مبنی بر ایجاد اخلال در نظم عمومی و همچنین ارعاب شهروندان به وسیله سلاح سرد اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش در زنجان

اجرای طرح ضربتی پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش در زنجان