مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-09سياسي

پیش بینی احسان شریعتی از سیاست بایدن در قبال ایران


ایران می بایست در دیپلماسی و خط مشی حقوقی داخلی و خارجی با احتیاط بیشتر و اصولی و حقوقی تر قدم بردارد.

زیرا این بار دیگر با چهره نامتعارف و قدرت افسارگسیخته ای همچون ترامپ که جداسرانه و بی اعتنا به پیمان های رسمی و سازمان های بین المللی و حتی متحدان اروپایی .

- پایگاه خبری جماران: روز شنبه نتیجه نهایی انتخابات آمریکا مشخص و جو بایدن از حزب دموکرات به عنوان رییس جمهور منتخب این کشور معرفی شد.

با اینکه تحلیل های بسیاری از نوع رویکرد متفاوت او نسبت به ترامپ وجود دارد، اما برخی مسیر او را برای تغییر سیاست ها دشوار تلقی می کنند.

در همین رابطه، یک فلسفه پژوه گفت: طبیعی است که معاون رییس جمهور دموکرات پیشین بکوشد به نقطه ٔ گسست برگردد و مذاکره را از سرگیرد و از یک منظر این موضوع به نفع ایران خواهد بود و دشمنان منطقه ای مانند اسراییل را نگران می کند، اما از منظری دیگر شرایط برای ایران سخت تر می شود زیرا ایجاد اجماع جهانی و کسب پشتیبانی نهادهای حقوقی بین المللی برای دموکرات ها آسان تر از کسی شبیه ترامپ خواهد بود.

متن کامل گفت و گوی احسان شریعتی با خبرنگار جماران را در ادامه بخوانید: اخیرا شاهد برگزاری انتخابات آمریکا بودیم که به دنبال آن، ترامپ و جمهوری خواهان می بایست صندلی ریاست جمهوری را به دموکرات ها واگذار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی احسان شریعتی از سیاست بایدن در قبال ایران

پیش بینی احسان شریعتی از سیاست بایدن در قبال ایران