مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-09اقتصادي

تشریح روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در فارس


مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی فارس در جلسه ای که با حضور رؤسای ادارات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران شعب جهاددانشگاهی شهرستان های فارس به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد به تشریح این طرح پرداخت.

- اکبر زاهدیان نژاد دوشنبه 19 آبان در این جلسه ویدئوکنفرانسی، با بیان اینکه این طرح در 31 استان کشور توسط وزارت کار به عنوان کارفرما و ناظر و جهاددانشگاهی به عنوان مجری طرح در حال اجراست، گفت: این طرح برای گروه هدف به تعداد 54 هزار و 300 نفر اجرایی شده است.

او با بیان اینکه یادآور شد: این طرح ابتدا به صورت آزمایشی در 9 استان کشور برگزار شد و پس بازیینی و رفع نواقص، اجرای آن به شکل سراسری در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه فارس 36 شهرستان و 30 اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد، گفت: اکنون 10 شهرستان که شعب جهاددانشگاهی در آنها استقرار دارد، به عنوان معین در نظر گرفته شده و سایر شهرستان ها را پوشش می دهند.

زاهدیان نژاد، بررسی، شناسایی اولویت بندی مزیت ها و هماهنگی های اولیه را فاز نخست این طرح معرفی و اضافه کرد: در این فاز، امکانات موجود شهرستان ها، نقاط ضعف قوت، فرصت و تهدید شهرستان ها شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در فارس

تشریح روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در فارس