مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-09سياسي

وکیل متهم امامی: امامی نه امام زاده است و نه اخلال گر


وکیل متهم امامی گفت، شما آنقدر شکایت کرده اید که در سراسر تهران وقتی هرکس می گوید بسم الله شکایتی علیه او مطرح می کنید، اما رسیدگی به شکایت مراحل مخصوص به خود را دارد.

- دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «محمد امامی» امروز به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»؛ رسیدگی به دوازدهمین جلسه پرونده اتهامات متهم امامی و دیگر متهمان پرونده بانک سرمایه صبح امروز در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

ابتدای جلسه وکیل متهم امامی گفت: بخشی از اوراق پرونده جابجا شده و مربوط به منطقه بازپرسی است و تقاضا دارم که این موضوع مورد ملاحظه قرار گیرد.

وی با اشاره به اظهارات مهسا پیراسته گفت: اگر این اظهارات درست نبود چرا در کیفر خواست به آن اشاره شده است ما حق استماع اظهارات افرادی که به صحبت آن‌ها استناد شده را داریم.

وکیل متهم امامی گفت: دادگاه به ایرادات شکلی و ماهیتی چندان توجهی ندارد در کیفر خواستی که برایمان ارسال شده بخشی از یک نامه حذف شده، اما چرا مقام قضایی باید متنی از یک نامه را حذف کند.

این وکیل بیان کرد: آنچه مسلم است و آن توجه نشده این است که رسیدگی به اتهامات موکل بنده در دادسرا بر اساس قوانین نبوده ادات در زمان مدت بازداشت تحصیل دلیل داشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل متهم امامی: امامی نه امام زاده است و نه اخلال گر

وکیل متهم امامی: امامی نه امام زاده است و نه اخلال گر