مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 07:402020-11-09سياسي

ظرفیت صلح و سازش در سیستان و بلوچستان فوق العاده خوب است


رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت در استان سیستان و بلوچستان برای صلح و سازش فوق العاده است از حضور سران طوایف، بزرگان قبایل استفاده می شود.

- حجت االاسلام علی مصطفوی نیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: طی سالیان اخیر شوراهای حل اختلاف نسبت به رسالت خود موفق بوده است و در واقع هرچه روابط اجتماعی نظیر عفو و گذشت را در جامعه گسترش دهیم نتایج بسیار خوبی حاصل می شود.

وی گفت: اگر این اتفاق نیفتد شاهد نبودی جامعه خواهیم بود در واقع ما نگاهمان این است پرونده وقتی در شوراهای حل اختلاف مختومه می شود و به سازش می رسد یک پرونده نیست بلکه خدمتی بزرگ به جامعه است و این که با تقویت روابط اجتماعی به جامعه خدمت شده و کدورت ها از بین رفته است.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اعضای شورای حل اختلاف بارها دیده اند وقتی دو برادر و همسایه با اختلافات به شورا مراجعه می کنند و اختلافات به سازش ختم می شود نتیجه انس و دوستی چقدر شیرین است.

وی با اشاره به اینکه در سیستان و بلوچستان اقدامات بسیار خوبی شده سال گذشته توفیقاتی به دست آمده گفت: ظرفیت استان بیش از این است به طوریکه در آبان ماه آمار صلح و سازش استان نسبت به معیار و آمار کشور بسیار خوب بوده به گونه ای که 30 پرونده اختلاف طایفه ای به سازش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت صلح و سازش در سیستان و بلوچستان فوق العاده خوب است

ظرفیت صلح و سازش در سیستان و بلوچستان فوق العاده خوب است