مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-09سياسي

قطعی 7 ساعته آب در مناطق گسترده ای از یزد/اطلاع رسانی بعد از وصل انجام شد


آب مناطق گسترده ای از شهر یزد به مدت بیش از هفت ساعت قطع بود و این قطعی آب بدون هیچ اطلاع رسانی از سوی دستگاه های ذیربط انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آب در اغلب مناطق شهر یزد از ساعت حوالی 2 شب گذشته تا حوالی 10 صبح امروز قطع شد و مردم یزد صبح خود را قطعی آب آغاز کردند.

اطلاع رسانی نشدن موضوع قطع آب، سبب بروز مشکلات بسیاری برای مردم آن هم در ساعات اولیه صبح شد و علاوه بر این، شایعاتی در زمینه شکسته شدن خط انتقال آب در بین مردم قوت گرفت.

بعد از آنکه آب شهر به شبکه بازگشت، اطلاع رسانی در مورد قطعی آب و علت آن آغاز شد و مسئولان در صدد پاسخ دادن به رد شبهه شکسته شدن یا تعرض به خط انتقال آب برآمدند.

شایعه شکستگی لوله خط انتقال آب تکذیب شد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد در مورد شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر شکستگی خط لوله انتقال آب به یزد و قطعی آب در برخی مناطق یزد، شکستگی و حادثه در خط انتقال آب به یزد را تکذیب کرد.

محمدمهدی جوادیان زاده عنوان کرد: هیچ حادثه ای در خط انتقال آب به یزد رخ نداده و احتمالاً قطعی آب در برخی مناطق یزد مربوط به شبکه داخلی آب و فاضلاب یزد است.

این موضوع توسط رسانه های یزد مورد بررسی قرار گرفت تا در نهایت مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان یزد علت قطعی آب را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی 7 ساعته آب در مناطق گسترده ای از یزد/اطلاع رسانی بعد از وصل انجام شد

قطعی 7 ساعته آب در مناطق گسترده ای از یزد/اطلاع رسانی بعد از وصل انجام شد