مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 08:202020-11-09سياسي

درمان اضطراب کودکان در روزگار کرونایی


کودکان بیش از بزرگسالان در همه گیری کرونا دچار سردرگمی شده و خانه نشینی و محدودیت فعالیت های بیرون از منزل اضطراب آنان را چندین برابر افزایش داده است.

- جی پلاس، مهدی احمدی روانپزشک روز دوشنبه افزود: زمانی که کودکان دچار استرس می شوند، پاسخهای متفاوتی مانند جیغ زدن، پنهان شدن، غمگین شدن، خشمگین شدن و غیره از خود نشان می دهند، برای کمک به آنها در مقابله با این پاسخ ها، مهم آن است که از احساسات آنها آگاه باشیم و برای آنها فعالی تهای مختلفی در نظر بگیریم.

ایرنا نوشت؛ وی اظهار داشت: با انجام روش های ساده اما موثر می توان به مدیریت ترس، نگرانی، ناراحتی و ایجاد آسایش و اطمینان خاطر برای کودکان کمک کرد، زمانی برای ارتباط دو طرفه با آنها ایجاد کنید و برای هر کودک جداگانه وقت بگذارید، این وقت می تواند 20 دقیقه یا بیشتر باشد.

احمدی ادامه داد: خواندن کتاب، داستان گفتن، نقاشی کردن، انجام کارهای هنری و مهارتی، انجام کارهای روزانه با کمک یکدیگر، تفکر و صحبت های معنوی، دعا کردن، باغبانی کردن، یادگیری های آنلاین، معاشرت از طریق تلفن، نوشتن داستان و شعر، انجام بازی های داخل خانه با اعضای خانواده فعالیت هایی لذت بخش برای کودکان هستند، باید تلاش خود را برای سرگرم کردن آن ها بکنیم، در این صورت آرام می مانند و در دوران همه گیری کرونا، دچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان اضطراب کودکان در روزگار کرونایی

درمان اضطراب کودکان در روزگار کرونایی