مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 08:202020-11-09اقتصادي

نمایشگاه بین المللی البرز در زمان مقرر راه اندازی شود


راه اندازی نمایشگاه بین المللی یکی از مطالبه های مهم و اصلی مردم و به ویژه فعالان اقتصادی استان است که باید در موعد مقرر، - محقق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی صبح دوشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه نهایت همراهی را برای رفع موانع راه اندازی نمایشگاه بین المللی در البرز داشتیم، گفت: راه اندازی نمایشگاه بین المللی یکی از مطالبه های مهم و اصلی مردم و به ویژه فعالان اقتصادی استان است از این رو باید طبق آنچه وعده داده شده در موعد مقرر، محقق شود.

استاندار البرز با اشاره به اشاره به موضوع مطرح شده از سوی اتاق بازرگانی استان در خصوص قانون مالیات های مستقیم ماده 91، افزود: پیگیری های لازم از سوی اتحادیه های مربوطه صورت گیرد.

وی ادامه داد: در جلسات این شورا باید علاوه بر اعضای اصلی ستاد، نماینده رسته های شغلی حضور یابند تا در جریان مصوبات و اقدامات این حوزه قرار گیرند و در تصمیم سازی مشارکت داشته باشند.

شهبازی گفت: راه اندازی نمایشگاه بین المللی یکی از مطالبه های مهم و اصلی مردم و به ویژه فعالان اقتصادی استان است از این رو باید طبق آنچه وعده داده شده در موعد مقرر، محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بین المللی البرز در زمان مقرر راه اندازی شود

نمایشگاه بین المللی البرز در زمان مقرر راه اندازی شود