مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-09سياسي

غرب سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی را هدف قرار داده است


مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه امروز رسانه های غربی دین ما، فرهنگ ما و سبک زندگی ما را هدف قرار داده است بر لزوم توجه به سبک زندگی اسلامی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان علی مختاری ظهر امروز در جمع بسیجیان حوزه مقاومت شهیده هاجریان با بیان اینکه تلاش تمام انبیاء تربیت انسان بوده است، اظهار کرد: انسان موجودی اجتماعی و اشرف مخلوقات است و تلاش انبیاء الهی برای این بوده است که انسان را به صراط مستقیم دعوت کنند و انسان در این مسیر حرکت کرده و به سعادت برسد.

وی با بیان اینکه امروز رسانه های غربی دین ما، فرهنگ ما و سبک زندگی ما را هدف قرار داده است گفت: متاسفانه به سبک زندگی سنتی کمتر توجه می شود که این موضوع یک زنگ خطر است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی از مفاهیم علوم اجتماعی و علم جامعه شناسی و مردم شناسی است، گفت: سبک زندگی به مجموعه رفتارها، مدل ها، الگوها و کنش های افراد اطلاق می شود که باید آن را مورد توجه قرار داد.

وی با بیان اینکه تقلید از غرب فاجعه ای برای سبک زندگی اسلامی ایرانی است، گفت: روی آوردن به تمدن غربی و سبک زندگی غربی یعنی فاجعه و ضرر، فاجعه ای که بعضی مواقع قابل جبران نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی را هدف قرار داده است

غرب سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی را هدف قرار داده است