مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-09سياسي

شناسایی افراد بازمانده از تحصیل در اولویت برنامه های استان بوشهر قرار گیرد


استاندار بوشهر با تاکید بر شناسایی افراد بازمانده از تحصیل و هدایت آنها به مراکز آموزشی و نهضت های سوادآموزی گفت: کودکان بازمانده از تحصیل در استان بوشهر باید شناسایی و برای آموزش و تحصیل ساماندهی شوند.

- عبدالکریم گراوند در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان بوشهر، آمار را مبنای برنامه ریزی دانست و اظهار داشت: داده های مرکز آمار ایران صحیح و مورد اعتماد برای برنامه ریزی در همه زمینه ها است.

وی با تاکید بر تشکیل شورای پشتیبانی سوادآموزی در شهرستان های 10 گانه استان بوشهر از فرمانداران خواست این شورا در همه شهرستان ها و بخش های استان بوشهر فعال شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر شناسایی افراد بازمانده از تحصیل و هدایت آنها به مراکز آموزشی و نهضت های سوادآموزی گفت: در این راستا همکاری نهادهای مختلف از جمله فرمانداران، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران ضروری است.

وی شناسایی افراد بازمانده از تحصیل را در اولویت برنامه های استان بوشهر دانست و تاکید کرد: کودکان بازمانده از تحصیل باید شناسایی و برای آموزش و تحصیل ساماندهی شوند.

گراوند با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای کشوری، استان بوشهر در عرصه سوادآموزی موفق عمل کرده است افزود: افزایش طرح های سوادآموزی در شهرستان عسلویه باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد که استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی افراد بازمانده از تحصیل در اولویت برنامه های استان بوشهر قرار گیرد

شناسایی افراد بازمانده از تحصیل در اولویت برنامه های استان بوشهر قرار گیرد