مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-09دانش

مجوز جذب دانشجوی خارجی، برای 46 دانشگاه کشور


رییس سازمان امور دانشجویان از صدور مجوز جذب دانشجوی خارجی برای 46 دانشگاه کشور خبر داد و گفت: تا تحقق اهداف برنامه ششم در موضوع پذیرش دانشجوی خارجی فاصله اندکی باقی مانده است.

- رییس سازمان امور دانشجویان از صدور مجوز جذب دانشجوی خارجی برای 46 دانشگاه کشور خبر داد و گفت: تا تحقق اهداف برنامه ششم در موضوع پذیرش دانشجوی خارجی فاصله اندکی باقی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر مجتبی صدیقی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی، گفت: جذب دانشجوی بین المللی از نقاط قوت و موفقیت های وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان در دوره جدید است که این موفقیت حاصل همکاری دانشگاه ها است.

وی در ادامه افزود: جذب دانشجوی بین المللی از اهداف نظام آموزش عالی در برنامه ششم توسعه است و امروزه همه مسئولان دانشگاهی به اهمیت آن واقف هستند و جذب بیشتر دانشجوی خارجی از دغدغه های روسای دانشگاه ها است.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد: در جذب دانشجوی بین المللی به توانایی های دانشگاه ها توجه شده است و کیفیت آموزش و پژوهش ملاک اصلی اعطای مجوز در این حوزه بوده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 46 دانشگاه مجوز پذیرش دانشجوی خارجی دارند و در این حوزه فعالیت می کنند گفت: تا تحقق اهداف برنامه ششم در موضوع پذیرش دانشجوی خارجی فاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز جذب دانشجوی خارجی، برای 46 دانشگاه کشور

مجوز جذب دانشجوی خارجی، برای 46 دانشگاه کشور