مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 09:152020-11-09پزشكي

وداع با دومین شهید مدافع سلامت همدان/ ادای احترام به حرمت یک عمر فداکاری


مراسم وداع با پیکر مرحومه شهیده گلنار قیامتی کمک بهیار دلسوز و فداکار مرکز آموزشی درمانی فاطمیه همدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مراسم  وداع با پیکر مرحومه شهیده گلنار قیامتی کمک بهیار دلسوز و فداکار مرکز آموزشی درمانی فاطمیه که به خاطر ابتلا به کرونا پر کشید، برگزار شد.

در میان ناله های مظلومانه فرزندان داغدار و در شرایطی که دیگر دست ها و آغوش ها تسکین آلام نبود سبک عزاداری متفاوتی را شاهد بودیم.

جمعیتی داغ دیده ماسک بر دهان و کادر درمانی با پوشش خاص آمده بودند که به خانواده داغدار مرحومه که مادری فداکار را از دست داده و کادر درمانی بیمارستان فاطمیه که در داغ یکی از کارکنان فداکارش اندوهگین بودند؛ همدردی کنند و یادآور شوند که مردم این دیار در روزهای سخت کنار هم و همه با هم این دردها را به دوش می کشند.

ماشین های آذین بندی شده به تصویر شهیده سلامت، قلب های محبوس در سینه، دستانی که تصویر وی در پوشش خدمت به آغوش می فشرد، نوای موسیقی مارش نظامی، نوشته های در دستان کارکنان دبیرستان شهید اصیلی با این مضمون که مدافعان سلامت تسلیت فریادهای برگرد و خودمان پرستارت خواهیم بود گلی گم کردیم می جوییم او را دلتنگی  را در میان برگهای زمین ریپته در حیاط بیمارستان فاطمیه فریاد می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع با دومین شهید مدافع سلامت همدان/ ادای احترام به حرمت یک عمر فداکاری

وداع با دومین شهید مدافع سلامت همدان/ ادای احترام به حرمت یک عمر فداکاری