مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 09:152020-11-09بين الملل

شکست ترامپ و رنگ عوض کردن «دحلان»، مشاور ابوظبی


عضو جدا شده جنبش فتح فلسطین و مشاور ولی عهد ابوظبی که تا دیروز با برنامه های دولت «دونالد ترامپ» همراه شده بود، به محض پیروزی نامزد دموکرات آمریکا در انتخابات، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، از جمله شخصیت هایی که از پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا استقبال کرد محمد دحلان عضو جدا شده جنبش فتح فلسطین و نزدیک به محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی بود.

روزنامه الشرق قطر امروز دوشنبه در گزارشی در این بار نوشت، بن زاید در پی پیروزی خط مشی جدیدی برای مسأله فلسطین ترسیم کرده است؛ دحلان به دستور مستقیم یا غیرمستقیم توییتی را نوشته تا سابقه طولانی مدت خود در برچیدن مسأله فلسطین را پاک کند.

وی در این توییت نوشته، پیروزی جو بایدن تحولی مثبت است که خطرات ائتلاف دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو برای مسأله فلسطین را محدود و افق ها برای مسیر صلح جدید بر اساس راهکار دو دولتی را باز می کند.

این توییت دحلان به عقیده بسیاری تلاش برای منفک شدن از سال های طولانی بود که وی برای کسب رضایت رژیم صهیونیستی و نزدیکی به سران این رژیم تلاش می کرد تا خود را رابط میان برخی طرف های دارای اهداف و منافع مشترک قرار دهد.

دحلان رنگ عوض می کند در ادامه این گزارش آمده، دونالد ترامپ در طول چهار سال ریاست جمهوری به بهانه تحقق صلح میان فلسطینی ها و اسراییل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست ترامپ و رنگ عوض کردن «دحلان»، مشاور ابوظبی

شکست ترامپ و رنگ عوض کردن «دحلان»، مشاور ابوظبی