مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-09سياسي

مدافعان سلامت، بی بهره از سنگر و جایگزین


بازرس کرونا در استان همدان با مقایسه دوران دفاع مقدس با وضعیت فعلی مقابله با کرونا اذعان کرد: اگر ما در دوران دفاع مقدس سنگری داشتیم مدافعان سلامت از این سنگر بی بهره بوده و هر لحظه با خطراتی مواجه هستند.

- سردار مهدی فرجی دوشنبه 19 آبان ماه در مراسم وداع با پیکر دومین شهید مدافع سلامت همدان، ضمن تسلیت به خانواده و همکاران مرحومه شهیده گلنار قیامتی، از او به عنوان یکی از بهترین کارکنان بیمارستان فاطمیه یاد کرد و از رییس دانشگاه و همکارانشان برای پیگیری ها به منظور برگزاری مراسم های شهیده موسوی و شهیده گلنار قیامتی قدردانی کرد.

وی از همه مسئولانی که با اخلاص در مراسم وداع با شهیده شرکت کردند، گفت: بنده به عنوان فردی که چهار دهه از عمر خود را در مجامع نظامی و هشت سال دفاع مقدس خدمت کرده، کار مدافعان سلامت را مشابه دفاع از مرزهای کشور در دوران دفاع مقدس می دانم.

فرجی با مقایسه دوران دفاع مقدس با وضعیت فعلی مقابله با کرونا اظهار کرد: اگر ما در دوران دفاع مقدس سنگری داشتیم مدافعان سلامت از این سنگر بی بهره بوده و هر لحظه با خطراتی مواجه هستند.

بازرس کرونا در استان مراکز کرونا را خط مقدم بیمارستان ها خواند و گفت: بیمارستان ها خط مقدمی هستند که جایگزینی ندارد و این در حالیست که در دوران دفاع مقدس اگر افراد شهید می شدند گردانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان سلامت، بی بهره از سنگر و جایگزین

مدافعان سلامت، بی بهره از سنگر و جایگزین