مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-09اقتصادي

محصولات دامی باید به روش علمی تولید شوند


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، گفت: محصولات دامی باید به روش علمی و استاندارد تولید شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، گفت: محصولات دامی باید به روش علمی و استاندارد تولید شوند.

اکبر فتحی در جلسه ای که در خصوص نحوه مساعدت و واگذاری اراضی برگزار شده بود، با بیان این که شهرستان سراب، قطب دامپروری استان است، اضافه کرد: کارخانه پگاه با توجه به استانداردهای موجود، برنامه خرید خود را از 60 تن به 30 تن کاهش داده و این به خاطر فروش به روش سنتی در این شهرستان است که با استانداردهای کارخانه پگاه همخوانی ندارد، اما با اجرای این طرح می توان استانداردسازی شیر را انجام داد و فروش شیر به روش سنتی را کاهش داد.

وی گفت: در این طرح، شیر پگاه علاوه بر میزان مصرفی خود، بقیه شیر تولیدی این شهرستان و حومه را استاندارد خواهد کرد و هدف از این کار بهینه کردن و علمی کردن تولید است، چرا که اجرای زنجیره کامل تولید توسط یک کارخانه، از تهیه نهاده ها گرفته تا فرآوری و تولید محصول نهایی، هدف سازمان جهادکشاورزی است و از این طرح ها استقبال می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با واگذاری زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح توسط کارخانه پگاه، اظهار کرد: باید این درخواست هر چه سریع تر به حوزه مربوط ارسال شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات دامی باید به روش علمی تولید شوند

محصولات دامی باید به روش علمی تولید شوند