مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 09:502020-11-09اقتصادي

خطر انفجار در اسکله های بوشهر در نبود کارت سوخت!


مدیرعامل اتحادیه تعاونی لنج داران اسکله صلح آباد بوشهر گفت: صیادان بوشهری به دلیل نبود کارت سوخت مجبورند که سهمیه یک هزار لیتری بنزین خود را یکجا تحویل گرفته و به ناچار در انبار اسکله و منزل ذخیره کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، بهمن ماه سال گذشته بود که استاندار بوشهر خبر از حل مشکل کارت سوخت صیادان بوشهری را داد اما هنوز هم یکی از مشکلات مهم صیادان استان بوشهر نداشتن کارت سوخت است که موجب بروز مشکلات عدیده ای برای صاحبان شناورهای صیادی شده است.

ماشاءالله قلندر پور در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص مشکلات سوخت رسانی به شناورهای صیادی استان بوشهر اظهار داشت: برای سوخت رسانی به شناورهای صیادی، صیادان می بایست درخواست خود را در سامانه سازمان بنادر ثبت کنند تا حواله سوخت به آنها تعلق بگیرد اما این سامانه در اغلب اوقات دچار قطعی است و صیادان هیچ چاره ای برای حل مشکل ندارند و امکان به دریا رفتن شناورها به دریا وجود ندارد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی لنج داران اسکله صلح آباد بوشهر افزود: سازمان شیلات و بنادر با همکاری شرکت نفت طرح صدور کارت سوخت را برای صیادان بوشهری در نظر گرفتند اما تاکنون به قایق های صیادی هیچ گونه کارت سوخت بنزین تعلق نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر انفجار در اسکله های بوشهر در نبود کارت سوخت!

خطر انفجار در اسکله های بوشهر در نبود کارت سوخت!