مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 10:002020-11-09اقتصادي

همراهی مسئولان با کرونا در جهت تعطیلی هتل های یزد


رییس جامعه هتلداران استان یزد از تعطیلی هتل های این استان با همکاری مشترک کرونا و مسئولان محلی گلایه کرد و بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا را عامل این وضعیت دانست.

- ایسنا/یزد رییس جامعه هتلداران استان یزد از تعطیلی هتل های این استان با همکاری مشترک کرونا و مسئولان محلی گلایه کرد و بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا را عامل این وضعیت دانست.

سیدامیرناصر طباطبایی از طنز تلخ همکاری مشترک کرونا و مسئولان محلی در تعطیلی هتل ها خبر داد و گفت: سرانجام این همکاری مشترک، منجر به تعطیلی هتل های باقیمانده در یزد شد.

وی با بیان این که مصوبات متعددی در حمایت از صنعت گردشگری وجود دارند، گفت: بخشنامه های متعددی تهیه و دستورالعمل های مختلفی از سوی ستاد کرونا ابلاغ شد که متاسفانه مسئولان محلی و بانک ها از اجرای این مصوبات سرباز زدند.

خزانه دار جامعه هتلداران کشور در ادامه زیان بیش از حد را عامل تعطیلی هتل ها اعلام کرد و افزود: مسئولان با کوتاهی در اجرا نکردن مصوبات و دستورالعمل های حمایتی ستاد کرونا، هتل ها را به تعطیلی اجباری کشاندند.

طباطبایی در پایان از وضعیت حاکم بر اجرای مصوبات حمایتی ستاد کرونا نیز گلایه کرد و گفت: فشار حداکثری بانک ها و دستگاه ها بر هتل ها وارد شده و جلوگیری از شرایط کنونی برای نجات هتل ها الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مسئولان با کرونا در جهت تعطیلی هتل های یزد

همراهی مسئولان با کرونا در جهت تعطیلی هتل های یزد