مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-09اقتصادي

تامین 20 درصد نیاز کشور به بطری توسط بنیاد مستضعفان


بنیاد مستضعفان، 20 درصد نیاز کشور به بطری های شیشه ای را تامین می کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یحیی مالمیر چگینی مدیرعامل هلدینگ گسترش پایا صنعت سینا با اشاره به فعالیت بنیاد مستضعفان در حوزه تولید بطری های شیشه ای اظهار کرد: در حال حاضر 2 کارخانه تولیدی در این حوزه فعالند که هم اکنون تولیدی معادل 78 هزار تن انواع بطری های شیشه ای در سال دارند.

وی اضافه کرد: میزان تولید بطری های شیشه ای در این 2 کارخانه، حدود 20 درصد نیاز کشور به بطری های آبمیوه، نوشابه های گازدار، ماءالشعیر، دوغ، شیر و شیشه های مظروف را تأمین می کند.

وی با اشاره به صادرات این کارخانجات نیز گفت: هم اکنون حدود نیمی از محصولات تولیدی این 2 کارخانه به کشورهای دیگر صادر می شوند.

مالمیر چگینی در ادامه با بیان اینکه طرح های توسعه ای در این کارخانجات در 3 فاز در حال پیگیری است گفت: با تکمیل این 3 فاز، 180 هزار تن به تولیدات سالانه این 2 کارخانه اضافه می شود و تولیدات این شرکت ها، حدود 35 درصد نیاز بازار را تأمین خواهد کرد.

مدیرعامل هلدینگ گسترش پایا صنعت سینا تاکید کرد: با توجه به اینکه ایران در تولید مواد اولیه شیشه، از جمله سیلیس و کربنات، خودکفاست، صنعت تولید شیشه در کشور علاوه بر اینکه مانع خام فروشی مواد اولیه می شود، می تواند سالانه تا 50 میلیون دلار ارزآوری برای کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 20 درصد نیاز کشور به بطری توسط بنیاد مستضعفان

تامین 20 درصد نیاز کشور به بطری توسط بنیاد مستضعفان