مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-09سياسي

اجرای 52 پروژه در نقاط بحرانی اهواز برای مقابله با آبگرفتگی


استاندار خوزستان با تأکید بر حل ریشه ای آب گرفتگی در استان، گفت: با انجام پروژه هایی در 52 نقطه بحرانی شهر اهواز شرایط با ثبات تر و بهتری را در این زمینه خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، بیان کرد: امروز دستگاه های اجرایی در راستای آمادگی های لازم برای بارش های احتمالی به نشست مدیریت بحران دعوت شدند؛ اگرچه پیش بینی می شود که بارش های امسال یک مقدار دیرتر شروع می شود و عنوان شده که ماه های آذر و دی احتمالاً بارش ها کمتر از نرمال است اما بهمن بهتر از نرمال خواهد بود.

وی افزود: با این وجود ما نیز باید تمهیدات لازم را در این زمینه بیندیشیم و از قبل پروژه های کوتاه مدت را در اهواز و سایر شهرستان ها همچون بندر امام، ماهشهر، دشت آزادگان، آبادان و خرمشهر برای مقابله با این مسئله اجرا کردیم.

شریعتی در ادامه گفت: با اقداماتی که صورت گرفته است، آمادگی مقابله با این مسئله بیشتر شد و این جلسه برای اینکه دستگاه ها موظف و مکلف به انجام این اقدامات شوند، برگزار شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: آنچه بر عهده دستگاه ها گذاشته می شود، انجام خواهند داد و آمادگی بیشتری ایجاد خواهد شد تا بارش رحمت الهی خوبی در استان داشته باشیم و دغدغه و نگرانی کمتری را برای مردم استان به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 52 پروژه در نقاط بحرانی اهواز برای مقابله با آبگرفتگی

اجرای 52 پروژه در نقاط بحرانی اهواز برای مقابله با آبگرفتگی