مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 10:402020-11-09اجتماعي

اهمیت پیش دبستانی در انسداد مبادی بیسوادی


سرپرست معاون ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در کمیته پیش دبستانی استان مازندران تاکید کرد: پیش دبستانی یکی از جوامع هدف مهم برای جلوگیری از مبادی بیسوادی است.

- ایسنا/مازندران سرپرست معاون ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در کمیته پیش دبستانی استان مازندران تاکید کرد: پیش دبستانی یکی از جوامع هدف مهم برای جلوگیری از مبادی بیسوادی است.

داوود تقی نیا گفت: پیش دبستانی ها سرمایه های فردای استان و کشور هستند به شکلی که می توان گفت پی و بنیان ساختمان آموزش و پرورش، همین نوآموزان هستند و ما نباید نسبت به این بخش کم توجه باشیم و هر گونه کوتاهی در این بخش، در ادامه وبال گردن آموزش و پرورش خواهد شد.

وی به محور بودن پیش دبستانی و اهمیت انسداد مبادی بیسوادی در این حوزه اشاره و خاطرنشان کرد: اگر ما در خصوص جامعه هدف خود کوتاهی نکنیم و تلاش و عزم خود را بر انسداد کامل مبادی بیسوادی متمرکز و همه نوآموزان را مشمول آموزش کنیم، قطعا در سایر مقاطع از جمله در حوزه سوادآموزی، مشکلات کمتری خواهیم داشت.

تقی نیا به مرجعیّت معلم در آموزش اشاره کرد و گفت: آموزش در بستر مجازی برای دوره پیش دبستانی امری دشوار است اما به دلیل شرایط کرونا، ناچاریم به این بخش بیشتر بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت پیش دبستانی در انسداد مبادی بیسوادی

اهمیت پیش دبستانی در انسداد مبادی بیسوادی