مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 10:452020-11-09سياسي

وبینار بین المللی بزرگداشت مقام آیت الله تسخیری برگزار می شود


وبینار بین المللی «بزرگداشت مقام آیت الله محمدعلی تسخیری رضوان الله علیه؛ زبان گویای اسلام و مجاهد عرصه وحدت اسلامی» به همت معاونت بین الملل حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و با مشارکت مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مرکز ارتباطات و امور بین الملل .

- وبینار بین المللی بزرگداشت مقام آیت الله محمدعلی تسخیری رضوان الله علیه؛ زبان گویای اسلام و مجاهد عرصه وحدت اسلامی به همت معاونت بین الملل حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و با مشارکت مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان حج و زیارت، این همایش بین المللی با حضور علما و شخصیت هایی از کشورهای مختلف و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولیفقیه در امور حج و زیارت در روز چهارشنبه(21 آّبانماه) از ساعت 15:30 از طریق شبکه های اجتماعی پخش خواهد شد.

سخنرانان این همایش بین المللی از کشورهای ایران، عراق، پاکستان، سوریه، ترکیه، لبنان، آفریقای جنوبی و فرانسه هستند که سخنان خود را در تکریم جایگاه مرحوم آیت الله تسخیری ارائه می کنند.

در این همایش، علاوه بر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، شیخ احمد بدر الدین حسون، مفتی اعظم سوریه، شیخ خالد الملا، رییس جما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار بین المللی بزرگداشت مقام آیت الله تسخیری برگزار می شود

وبینار بین المللی بزرگداشت مقام آیت الله تسخیری برگزار می شود