مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 10:502020-11-09سياسي

ارائه گزارش از بازرسی صورت گرفته از شهرداری لواسان


رییس سازمان بازرسی کل کشور با ارائه گزارشی از بازرسی صورت گرفته از شهرداری لواسان، اعلام کرد: از سال 96 تاکنون 650 هزار متر مربع ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه صورت گرفته که 250 هزار متر مربع آن در محدوده و 400 هزار متر مربع نیز در حریم شهر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور در شورای عالی قوه قضاییه با ارائه گزارشی از بازرسی صورت گرفته از شهرداری لواسان، اعلام کرد: از سال 96 تاکنون 650 هزار متر مربع ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه صورت گرفته که 250 هزار متر مربع آن در محدوده و 400 هزار متر مربع نیز در حریم شهر بوده است.

وی با بیان این که در این مدت میزان 55 میلیارد تومان تخفیفات غیرقانونی از سوی شهرداری به برخی از افراد ارائه شده است، خاطر نشان کرد که 10 نفر از متخلفان تحت تعقیب قضایی و اداری قرار گرفته اند و گزارش لازم نیز برای اقدام به مراجع قضایی ارسال شده است .

پیگیری تخصیص غیرقانونی 120 میلیارد تومانی به دانشگاه شهید بهشتی رییس سازمان بازرسی همچنین به موضوع تخصیص غیرقانونی 120 میلیارد تومانی به دانشگاه شهید بهشتی جهت تأسیس دانشکده فناوری های نوین این دانشگاه اشاره کرد و گفت: بررسی ها و پیگیری های سازمان بازرسی روشن کرده که این تخصیص به صورت غیرقانونی و از محل اعتبار یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه گزارش از بازرسی صورت گرفته از شهرداری لواسان

ارائه گزارش از بازرسی صورت گرفته از شهرداری لواسان