مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-09بين الملل

مقام اماراتی ایران و ترکیه را به دخالت در امور کشورهای دیگر متهم کرد


وزیر مشاور امارات در امور خارجه، ایران و ترکیه را به دخالت در امور کشورهای دیگر متهم کرد و در عین حال گفت که ابوظبی همواره به دنبال تقویت گفت وگوی سازنده با همگان بوده است.

- وزیر مشاور امارات در امور خارجه، ایران و ترکیه را به دخالت در امور کشورهای دیگر متهم کرد و در عین حال گفت که ابوظبی همواره به دنبال تقویت گفت وگوی سازنده با همگان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از العربیه، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه امروز دوشنبه در نشست راهبردی ابوظبی گفت: کشورها باید به حاکمیت یکدیگر احترام بگذارند، ایران و ترکیه امروز بیشتر شبیه هم شده اند و دخالت در کشورهای دیگر را ابزاری برای اجرای برنامه های توسعه طلبانه خود به کار گرفته اند.

وی مدعی شد: سلاح ایرانی همچنان به یمن ارسال می شود و این کشور از شبه نظامیان حمایت می کند و ترکیه نیز از شبه نظامیان افراطی در لیبی حمایت می کند.

ادعای ارسال سلاح به یمن از سوی ایران درحالی است که عربستان و امارات به عنوان کشورهای متجاوز به یمن، سالهاست این کشور جنگ زده را تحت شدیدترین محاصره ها قرار داده اند و حتی کوچکترین محموله های غذایی و دارویی برای مردم این کشور را بارها بازرسی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام اماراتی ایران و ترکیه را به دخالت در امور کشورهای دیگر متهم کرد

مقام اماراتی ایران و ترکیه را به دخالت در امور کشورهای دیگر متهم کرد