مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-09حوادث

وقوع 6 سانحه رانندگی پس از نخستین بارش پاییزی در مشهد


مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهرداری مشهد، واژگونی کامیون حامل میوه، قیچی کردن تریلی و واژگونی کامیون حمل شن و ماسه را از جمله حوادث رانندگی پس از نخستین بارش باران پاییزی دانست.

- آتشیار رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادثی که در اثر نخستین بارش پاییزی مشهد رخ داد، افزود: از مهمترین این حوادث می توان به سانحه برخورد خودرو حمل دام با پایه تابلو راهنما در جاده گلبهار به مشهد و محبوسی راننده در ساعت 22 شب گذشته اشاره کرد.

سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، واژگونی کامیون حامل میوه در بزرگراه سردار شهید سلیمانی در ساعت 5 بامداد امروز، قیچی کردن تریلی در بزرگراه سردار سلیمانی ساعت 6 بامداد و واژگونی کامیون حمل شن و ماسه حوالی میدان انقلاب ساعت 7 بامداد را از دیگر حوادث رانندگی ناشی از بارش پاییزی مشهد عنوان کرد.

وی از امداد رسانی نجاتگران و آتش نشانان ایستگاه های مختلف این سازمان به سانحه دیدگان این حوادث خبر داد و گفت: از شب گذشته تا صبح امروز پرسنل ایستگاههای مختلف ضمن حضور در محل 6 سانحه رانندگی، ضمن ایمن سازی محیط حوادث امداد رسانی لازم را به محبوسان و مجروحان این حوادث ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 6 سانحه رانندگی پس از نخستین بارش پاییزی در مشهد

وقوع 6 سانحه رانندگی پس از نخستین بارش پاییزی در مشهد