مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 11:402020-11-09سياسي

قرار نیست قمی ها به مسکن ملی امیرکبیر اراک بروند


جانمایی شهر جدید امیرکبیر برای طرح اقدام ملی مسکن استان بدون اطلاع مسئولان صورت گرفته و استاندار در حال پیگیری این موضوع خواهد بود.

- ایسنا/قم معاون استاندار قم گفت: جانمایی شهر جدید امیرکبیر برای طرح اقدام ملی مسکن استان بدون اطلاع مسئولان صورت گرفته و استاندار در حال پیگیری این موضوع خواهد بود.

محسن بهشتی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای تامین مسکن استان که در محل سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد در گفت وگو با خبرنگاران گفت: یکی از مشکلات مهم مردم در طرح مسکن ملی مساله جانمایی واحدهای مسکونی در شهر جدید امیر کبیر برای استان قم بود.

وی افزود: در این زمینه باید عرض شود که ثبت نام و جانمایی شهر امیرکبیر بدون اطلاع استان صورت گرفته است و استاندار طی نامه نگاری هایی در حال رفع این مشکل و جانمایی این واحدهای در داخل استان است.

وی بیان کرد: در ارتباط با ثبت نام شهرک امیر کبیر این ثبت نام بدون هماهنگی استان صورت گرفته و بسیاری از مردم هم اطلاع نداشتند که این شهرجدید در کجا جانمایی شده است لذا از سوی استاندار قم به وزارت راه وشهر سازی ونامه نگاری هایی صورت گرفته و من هم از طریق معاونان این وزارت خانه در حال رفع این مشکل هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار نیست قمی ها به مسکن ملی امیرکبیر اراک بروند

قرار نیست قمی ها به مسکن ملی امیرکبیر اراک بروند