مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 11:552020-11-09اقتصادي

صدور اولین موافقت اصولی سفره خانه سنتی در بردسکن


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بردسکن از صدور اولین موافقت اصولی برای راه اندازی سفره خانه سنتی در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، احمد صابری زارع اظهار کرد: موافقت اصولی برای سفره خانه سنتی متعلق به فاطمه حاجی نژاد با مساحت هزار مترمربع، در باغی سرسبز و مفرح در حاشیه خیابان طالقانی شهر بردسکن، و در موقعیتی بسیار مناسب صادرشده است.

وی افزود: این مجموعه با سرمایه گذاری بیش از 50میلیارد ریال، مجموع آورده زمین و هزینه های احداث و راه اندازی است که برای تعداد 7 نفر به صورت مستقیم و 7 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می کند.

صابری زارع ادامه داد: همچنین پرونده راه اندازی اقامتگاه بوم گردی، هم زمان در کنار این سفره خانه در دست اقدام است که به زودی این مجموعه پذیرایی و اقامتی، خدمات گردشگری مناسبی را به شهروندان، مسافران و گردشگران ارائه می کند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بردسکن، تصریح کرد: بردسکن با 230 جاذبه گردشگری و 30 اثر ثبت ملی، در چهارراه مواصلاتی جنوب غرب کشور به مشهد مقدس، پایتخت معنوی و جنوب شرق کشور به تهران، پایتخت سیاسی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اولین موافقت اصولی سفره خانه سنتی در بردسکن

صدور اولین موافقت اصولی سفره خانه سنتی در بردسکن