مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 11:552020-11-09اقتصادي

136 واحد تولیدی تحت نظارت استاندارد ملایر قرار دارد


در حال حاضر 136 واحد تولیدی و خدماتی در صنایع مختلف زیر نظارت استاندارد ملایر هستند.

- داریوش خالقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: نامگذاری روز ملی کیفیت فرصتی برای ضمن تجلیل از زحمات و تلاش های تولیدکنندگان فعال و پیشرو در عرصه کیفیت است و به بنگاه هایی که موفق به احراز شرایط اخذ جایزه شوند جایزه ملی کیفیت اعطا می شود.

وی افزود: محصول کیفیت مقارن با زمانی اتفاق می افتد که یک سازمان تمام برنامه ریزی ها، فعالیت ها و فرآیندهای ارائه خدمت و یا محصول را به صورت پیوسته هم راستا با خواست مشتریان پیش ببرد.

رییس اداره استاندارد ملایر گفت: واحدهای تولیدی که در عرصه کیفی سازی قدم برمی دارند تلاش های مضاعفی در راستای پیاده سازی استانداردهای تولید شده و فعالیت ها و برنامه ریزی های دقیقی را در استفاده از منابع مختلف شامل مواد، نیروی انسانی، تجهیزات، فضاهای کاری، منابع مالی و دیگر منابع به کار می گیرند تا در نهایت موفق به ارائه محصول و یا خدمت منطبق با استانداردها و خواست مشتریان شوند.

وی افزود: در این راستا رعایت معیار مصرف انرژی به عنوان یکی از موضوعات با اهمیت در رعایت الزامات و ارتقای بهره وری مد نظر بوده و پیوسته سعی در رعایت معیار مصرف انرژی با هدف ارتقای بهره وری، حفاظت از منابع انرژی و همچنین حفاظت از محیط زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

136 واحد تولیدی تحت نظارت استاندارد ملایر قرار دارد

136 واحد تولیدی تحت نظارت استاندارد ملایر قرار دارد