مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 12:002020-11-09سياسي

شرایط زندگی برای مردم در روستاهای دشتی و تنگستان بهبود یابد


نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با توسعه زیرساخت ها، شرایط زندگی برای مردم در روستاهای دشتی و تنگستان بهبود یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین کرمی ظهر دوشنبه در نشست با مدیر بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه روستاها و شهرهای استان تلاش های گسترده ای از سوی بنیاد مسکن صورت گرفته که شایسته تقدیر است.

وی با تقدیر از فعالان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان بوشهر بیان کرد: بنیاد مسکن استان انتظارات و توقع دولت و مردم را بالا برده است که این مهم قابل تقدیر است.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی اعتبارات نفت در گذشته تأیید و تصویب شده، اما هزینه نشده است، گفت: این موضوع باید سریع تر تعیین تکلیف و در پروژه ها هزینه شود.

وی، بازنگری طرح هادی روستایی و تأمین مسکن را از نیازهای اصلی مردم عنوان کرد و گفت: با ایجاد شرایط مطلوب برای زندگی در روستا، از مهاجرت به سمت شهرها جلوگیری شود.

کرمی ادامه داد: با کارهای ماندگاری که بنیاد مسکن استان در روستاها جهت عمران و آبادانی انجام داده، شرایط برای زندگی در روستا بهتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط زندگی برای مردم در روستاهای دشتی و تنگستان بهبود یابد

شرایط زندگی برای مردم در روستاهای دشتی و تنگستان بهبود یابد