مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 12:152020-11-09سياسي

مزارهای مطهر شهدا یکی از قطب های فرهنگی با تاثیر معنوی محسوب می شوند


مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی گفت: مزارهای مطهر شهدا یکی از قطب های فرهنگی با تأثیر معنوی عمیق و باورپذیر بر جامعه به ویژه نسل جوان هستند.

- مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی گفت: مزارهای مطهر شهدا یکی از قطب های فرهنگی با تأثیر معنوی عمیق و باورپذیر بر جامعه به ویژه نسل جوان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی انصاری فر در نشست تخصصی با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است و شهدای گران قدر انقلاب اسلامی بدون چشم داشتی جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند و انتظار چیزی را نداشتند حال وظیفه حفاظت و پاسداری از اصول و ارزش های نظام اسلامی بر دوش همه مردم و مسئولان است.

انصاری فر با اشاره به اینکه استان مرکزی دارای 40 گلزار مطهر در بقاع متبرکه است، افزود: 375 مزار شهید معزز در این گلزارهای موجود در بقاع متبرکه وجود دارد و 20 گلزار و 208 مزار بهسازی شده است.

وی در ادامه بقاع متبرکه و حرم های مطهر امامزادگان را محل نزول فیوضات معنوی دانست و اظهار کرد: وجود مزار مطهر شهدا در بقاع متبرکه مضاعف بر نزول فیوضات معنوی و برکت در مناطق مختلف شده است.

انصاری فر با تأکید بر اینکه گلزارهای شهدا در بقاع متبرکه به عنوان مکانی برای ورود عاشقان حق و حقیقت در بین مردم مطرح هستند، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزارهای مطهر شهدا یکی از قطب های فرهنگی با تاثیر معنوی محسوب می شوند

مزارهای مطهر شهدا یکی از قطب های فرهنگی با تاثیر معنوی محسوب می شوند