مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 12:152020-11-09سياسي

مونسان:سفر های انبوه مورد تایید نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر مونسان، در برنامه تلویزیونی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه سفر های انبوه مورد تایید نیست، گفت: در دولت دوازدهم 408 واحد هتلی در کشور به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر مونسان، در برنامه تلویزیونی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: هر آنچه که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کند، مطیع آن هستیم، با این حال به عنوان پیشنهاد عرض می کنم مدلی را با عنوان بسته سفر هوشمند طراحی کردیم که با اجرای آن می توان سفر های ایمنی داشت.

به طور حتم سفر های انبوه و بدون برنامه ریزی مورد تایید ما هم نیست چراکه نفعی هم برای صنعت گردشگری ندارد و صحبت های دوستان ما در وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا در این خصوص درست است، اما سفر در قالب تور و تحت نظارت کامل این وزارت خانه و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی پیشنهادی است که می تواند انجام شود.

وی گفت: برخی از کشور ها از جمله تعدادی از کشور های همسایه بخش گردشگری خود را فعال کرده اند، در برخی از کشور ها برچسبی روی هتل نصب شده که نشان می دهد این هتل امن است و تمام پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونسان:سفر های انبوه مورد تایید نیست

مونسان:سفر های انبوه مورد تایید نیست